ångest tillstånd

Måndag. det ska vara en nystart och jag vet inte. Känner mig så som jag gjorde igår. Japp så är det. Idag börjar jag igenteligen Utvecklingsstörning-funktionsnedsättning på distans. Fick ett meddelande igår att de håller på med servrarna. Eller de har hållit på under helgen med de servrarna och de skulle bli klart idag kl 06.00 Men nu kl 14.00 så är de fortfarande inte klara!. hade bokat in denna dag till att kolla runt, kanske börja plugga lite smått. Men nej nu går inte det =/ Kom som en chock igår när jag insåg att jävlar det är den 25:e Juni imorgon. Och när jag sedan kom på att jag börjar ena kursen så blev det jobbigt och nästan lite ångest. trodde jag hade mer tid på mig att vara ledig. och om ganska exakt 2 veckor går jonny på ledighet och jag börjar mitt sommarjobb.Jag tycker denna sommaren kan vara över nu. Sommaren känns bara jobbig av någon anledning =(
 
Har ångest och det känns som om det har kommit lite för många överraskningar den senaste tiden som jag inte varit beredd på. Och det gör mig lite nedstämd. Jag vet inte vad det är men känner mig nästan lite gråtfärdig. Och att det dessutom "bara" är ett halvår kvar av utbildningen gör att det blir lite ångest. Vad händer sen? vad händer nu? Jag vill vara längre fram i tiden än vad den är. JAG vill börja påriktigt med allt!
 
Ska jag verkligen behöva vänta i ett halvår på något? Jag vet att det inte är länge. Jag menar ett halvår? men det känns så länge. jag vill bara att sommaren ska vara slut så jag kan få påbörja sista terminen påriktigt.
 
Nej nu blir det lite greys anatomy efter som att jag inte kan gå in på hemsidan och plugga =(
 

Angelica och jag på midsommar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!