blä för sjuka

Helgen slutade så sjukt dåligt. Så synd när man väl haft en bra helg så ska den avslutas så otroligt dåligt. Har gått och blivit sjuk. Men det började egentligen i fredags med yrsel, precis som vanligt innan sjukdomen brytsut. Hade en skön fredag med några cider och kortspel. Lördagen var jag bra hemma för det tyckte jag var skönt, var yrslig då också. och igår fyfan då var jag kall, varm, ont i kroppen och illamående. Ännu värre var det när man mår illa och det tar hela dagen innan det kommer något. Man går verkligen bara och väntar.

Så nu mellan varven på toan så kollar jag på tv och bara har det skönt, trotts att jag verkligen skulle behöva plugga. Så typiskt att allt ska komma nu när man har så otroligt mcket att göra. Bra iaf att det kommer nu och inte lagom tills vi ska på konsert i april =)
Nej nu är filmerna klara, så jag ska ta och lägga mig i soffan och halvt sova. natti natti eller nåt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!