Testing

Hej var tvungen att skapa en ny blogg. Kunde helt plötsligt inte skriva i min förra, så här är en ny fräch blogg. dock är deignen inte klar ännu, men såhär ser den ut för tillfället.

Jag är ju så sjukt dålig på att fixa med design på bloggar och ånt, så det får se ut lite som den vill =)

Ja men idag är det fredag och dagen spenderas med plugg fram till ikväll då jag får en natt gäst här. Nämligen J kommer vara här, vi ska laga mat, och pyssla lite med vatten färger =) Mitt andra J kommer spendera kvällen på bio med hans brorsa och kusin. Så jag passar på att umgås med en vän.

Jag är så pyssel sygen så det bara kliar i fingrarna, vet ju inte alls vad jag ska pyssla med tyvärr, så om någon ser något enkelt och kul att göra så säg till. Tänkte iaf ta och sätta mig nu och göra lite fula bilder med kolpennorna och fira in helgen med en välförtjänt cider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!