Allt är toppen!

Gud så härligt. sitter i skolan och väntar på att få göra det ABSOLUT sista i skolan innan jag går på sommarlov. Benlindning kl 13.00. Haft betygsamtal i OMV där blev det "bara" ett g. Men jag är sjukt nöjd ändå måste jag berätta! en jobbig kurs helt enkelt. Så ett G är jag nöjd med.

I psykologin Blev fick jag VG enligt min lärare så verkade jag ha det mest lätt för mig än vad alla i klassen hade det i denna kurs. Men denna kursen var riktigt rolig! Så om ni ska välja kurs någon gång så välj den!! Mycket intressent, speciellt om man har henne som lärare. Och socialomsorg fick jag också VG

En otroligt rolig kurs det med. Mycket intressant!

Så roligt när man får mycket beröm av sina lärare hon sa att du ska verkligen jobba med människor du passar med det riktigt mycket. Och jag känner mig ämnad att få jobba med människor, man får ut så mycket av det. Jag får ut riktigt mycket av det iallafall. Och jag blev peppad ännu mer av min lärare inför sommaren, Gud vad roligt det ska bli känner jag nu.
En toppen termin helt enkelt och det komemr bli en sjukt bra sommar med!

Allt känns otroligt bra idag, jag är så lycklig att jag får möjligheten med denna utbildning, och att jag har en sambo som jag älskar väldigt mycket och som älskar mig.
Jag har världens bästa familj och omgivning.

Det ända som fattas är att flytta till vårat drömhus. Ja jag känner att jag har lyckats med min framtid. Jag kommer ha det så otroligt bra resten av mitt liv. Jag känner det på mig!
Pepp pepp pepp, Så nu kommer jag bara gå runt och ha det skönt och inte behöva tänka mer på skolan i över 6 veckor. UNDERBART!

Sen ska jag hem och plugga lite körkortsteori. Nu känns körkortet närmre än vad den var för 1 vecka sedan, även om jag har i stortsätt allt kvar att göra. Men Ett steg närmare är jag helt klart =) Och jag blir riktigt inspirerad när man kollar på möjliga alternativ till bil. Hellst skulle jag vilja ha en Nissan.


Men vad för nissan? har ni några bra tipps på en bra familje Nissan? Hellst kombi eller liknande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!