att glädjas!

Salubrin måste vara det bästa som finns! Luktar gott dessutom :-) när man känner doften trängas in genom näsan då vet man att det är sommar. Man skulle ha befunnit sig i jämtland dessutom då hade det vart toppen :-)

Igår var det en toppen dag/kväll. Hade som sagt en middags kväll med ett gäng goda vänner. Dom kan verkligen få en på bra humör, ena är värre än den andra. Roligt!
Speciellt när man känner sig lite halvt nere. Vet inte varför det känns så. Vill nog bara att mitt liv ska befinna sig ungefär ett år framåt. Eller ja kanske till och med ett halvår! Längtan är så stor och jag orkar inte tänka på hur det kommer vara då. Jag skulle vilja veta nu.

Nej nu får det bli sängen och slö kolla på någon film bredvid mitt livs kärlek! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!