1+1=2



Idag har denna tös och jag hängt hela dagen tillsammans med hennes mamma (min syster)
Det är alltid lika härligt och man blir på sånt otroligt bra humör efter varje möte med den lilla solstrålen

Vi har befunnits oss i lekparken på förmiddagen efter en sjuhelsikes frukost Baguette med skagen. Det är inte tokigt alls.
Och det skär i hjärtat varje gång man ska skiljasåt, hellst av allt skulle jag ta med henne hem och behålla henne här. Men det skulle ju såklart inte gå =( ;)

Nu är jag hemma igen och har balkongdörren öppen då det är så otroligt varmt ute. plus att man får frisk luft medans man pluggar, vilket jag ska sätta igång med nu tänkte jag.

Imorgon får jag äntligen träffa den lilla parveln igen, ska nämligen på stan och handla en tröja som jag har kollat ut och som jag promt SKA ha! ;) Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!