Piroger med förbud att göra en höger U-sväng!

Jag håller på att göra lite piroger till middag. Tänkte att det kan man ju faktiskt göra, för jag slutade betydligt tidigare än planerat, jonny vet inget så han blir nog överraskad när jag är hemma maten redan är klar när han kommer hem plus i kanten till mig =)
Skulle slutat runt 20.00 men jag slutade redan vid kvart i 1 :O jäklar! Men ska dit igen på fredag och kolla hur det går till med duschning!
Jag börjar bli hjärnskadad känns det som eller okej då hjärntvättat. jag tänker jämnt och ständigt på körkortet. och visst jag spenderar all min egna tid till att antingen köra bil eller träna på teorin. Inte det roligaste, men det är betydligt enklare än vad det var för 3 år sedan då jag gjorde mitt första försök på att ta körkort.

är det skadat att man inte vill göra annat än att plugga? Skulle helst avboka allt jag ska göra resten av veckan och enbart plugga :S mja men det kan ju vara bra kan ju vissa tycka. men lite frihet ska man väll kunna ha?

Ja men vill man ha något så ska man ligga i för att få det man verkligen vill ha. och det är en br a lärdom tycker jag =)
trodde jag skulle dö igår på teori lektionen! fyfan vilka tröga människor det finn jösses! Hur kan man tro att om det är en skylt i en korsning där man inte får göra U-svängar, varför tror man att man inte får göra en högersväng i den korsningen? :S och ja han trodde man fick göra en U-sväng ÅT HÖGER om det var förbud på U-sväng. Hur tänkte han där? det var svårt att hålla sig för skratt. Det blev ju inte bättre av att han kläckte ur sig massa dumma komentarer hela tiden!

Ja tur man inte är så trög iaf. nog att jag kan vara det emellan åt men kom igen. om man inte vet innebörden på den mest enklaste skylten så kanske man inte borde ta körkort? Okejdå det är lite väl hårda ord. Men kom igen! Kul var det iallafall :D Jag och Sambon satt och skratta gott åt det när jag kom hem =)

Nej nu ska jag försöka ta och göra ett test innan jag ska baka ut degen och göra smeten vi ska ha i =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!