några tankar!

sista veckan med lektioner, sen är det en vecka kvar. sedan börjar sommarlovet i ca 6 veckor sedan börjar skolan igen.  Har fått alla papper inför skolan. Känns fortfarande lite sådär att plugga under sommaren, men finns ingen mening med att jag ska plugga något som jag inte vill. Jag är otroligt sjukt pepp på att få börja. ska bli otroligt roligt. speciellt praktiken som kommer i höst sen.
Jag hoppas så otroligt mycket på att jag ska få vara på förskolan som jag önskade. Riktigt spännande med andra ord.
Idag blir det diskussion i skolan, imorgon redovisning onsdag ledig fm och em blir det föreläsning. sen är det slut... SLUT!!
sååå härligt det har gått riktigt fort som sagt.

I helgen  blev det en heldel promenader, i fredags fick jag ha min skitunge hemma hos oss, sov såklart här med syrran drog iväg på bio. så i fredags gick jag ner till stan för att gå på ett möte på skolan, tog promenad upp till brannkärr, och sedan till oppeby igen. otroligt härligt med en långpromenad. sedan blev det en masssa bus med Angelica, älskar verkligen att henne här, dels så är det riktigt kul att se jonny med ett litet barn. och dels så går vi in i barndomen igen :) tog även en promenad igår, tog våran lilla runda längs med ån, börjar bli sjukt fint där nu också. Måste ta mig ner och fota lite =) höll på att skita ner mig ärligt talat när vi kommer ut vid åkern, då prasslar det till i gräset, trodde det bara var blåsten, men jonny säger skit en huggorm! Jag fick panik och skyndade på mina steg. Fy jag har byggt upp en rädsla för ormar, var inte lika rädd förut, men nu har det blivit mycket värre.
Ja hemska ormar! =/


Skänker några tankar till Mathilda och Tony som är på sjukan i detta nu. Har blivit lite komplikationer för matilda, tur det att deras barn inte mår dåligt, bara hon som har det lite jobbigt. Men som så många har sagt så kommer det gå bra och det är bara 5 veckor kvar tills deras lille kommer. Ska bli skoj o se vem denna filur är =) tror barnet såklart kommer ha sjukt mycket energi och min magkännsla säger att det blir en pojke. Ja som sagt ska bli riktigt spännande

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vad gullig du är, såg detta nu!!!!

Ja skönt att allt ändå bra bra med tanke på omständigheterna, lillen bråkar med mamma lite bara. Men snart är det dags! v. 38 på måndag, får se hur länge dne vill stanna där inne.

Mycket energi? Vadå tycker du jag och Tony har mkt energi? :) hehe.. jaa vi försöker hålla oss sysselsatta vi! ses snart!

kramar

2012-05-24 @ 10:21:42
URL: http://tildizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!