våga vägra

Lördag och gud så underbart att äntligen få vara på fötterna igen. vi båda har varit sjuka hela veckan, men nu är vi bra igen, skönt det =) Har så mycket jag vill berätta, men det kan man ta en annan gång =) tänker berätta iaf att jag har inaktiviret mitt konto på facebook. Tycker det tog över handen lite för mycket. Så nu är det bloggen som ni kommer kunna följa mina händelser på, om jag inte slutar med bloggen också, för det finns trotts allt telefon :P
Men jag tycker det är kul att skriva så denna kommer nog finnas kvar ändå =)



Ja vad ska jag ta upp mer nu då? Jo i hhelgen ska vi ta och åka ut till enstaberga hoppas hoppas på att det kommer bli fint väder så man kan grilla =)

Nu är det också bestämt att vi inte kommer kunna läsa både psykiatri och utvecklingsstörning på skolan. Så ena kursen kommer jag att läsa på distans. Herre min je hur ska detta sluta jag och plugga distans, ja vi får se hur det slutar =) Och jag har redan hunnit få önska vad jag vill ha för praktikplats nästa termin =) Jag önskade att jag får vara på en förskola eller jobba med barn i småbarns åldern och det ska bli väldigt intressant =) om det inte funkar att få en plats där så kommer jag att få vara på en gruppbostad. och båda känns sjukt lockande. Men jag personligen hoppas på att få vara på en förskola.
Så det ska bli skoj om jag får vara där helt klart =) så nästa termin ser jag framemot. hoppas på att jag kommer få vara på det stället jag vill vara på i psykiatrin. har mina tankar och funderingar =) Men de avslöjar jag inte ännu:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!