Gladpåsk

Det märks att man hållit på med starka grejer i håret. Amoniak är inte bra för hälsan. stackars dom som håller på med hårfärger hela dagarna.
Jag har hållt på rätt mycket hårfärg den senaste veckan. Inte i bara mitt hår. har hjälpt Jenny med att färga hennes hår.
Och jag har fårr brännskador i gomen. Tur är iaf att det håller på att läka nu. Det är inte så roligt när det kliar i halsen av amoniak.
Men men ska man vara fin..... eller? :S

idag blir det iaf att umgås med jenny, ska hjälpa henne en sista gång, sen är hennes hår klart. Och jag ser ut som skit i huvudet. Men jag har inte råd att köpa ennu en färg, så det får vänta tills jag får pengar :P

Okejdå så illa ser det faktiskt inte ut, kunde ha varit värre.

åsken är här och jag har gjort ett ägg åt min bästa systerdotter. Tänker inte avslöja vad som finns i ägget förens efter påsk ^^
Känns som om dessa högtider plötsligt blivit viktiga för mig igen, Att få träffa den bästa ungen i hela världen är höjdpunkten på högtiderna nu för tiden. visst att träffa släkten och familjen i övrigt är ju en bonus det med. Men hela högtiden i sig känns betydligt viktigare när man har ett barn i släkten. och att se deras små ögon lysa av lycka.
Och dessutom när man får en kram av Angelica gör en tårögd. Man märker verkligen hur mycket man betyder för henne.
Och när det kommer någon okänd person blir hon lite blyg och rädd så hon ska komma till mig och up i famnen. Nästan som om jag är hennes beskyddare mot allt ont.

Så sjukt att man kan älska en unge så mycket som man faktiskt gör.





Får ju passa på att säga Glad påsk till alla nära och kära. Till de som man inte kommer träffa, hoppas ni får en suuper bra åsk med myyycket godis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!