Min forntida bästis :P

Nu har jag bestämt mig för att inte bry mig om hur mycket skäll jag kommer få i sommar. Jag vet ju trotts allt att det inte är personligt. Men det är så jobbigt att höra gnäll, skäll hela tiden vid minsta grej man råkar göra fel. Men innerst inne vet jag att det inte är personligt. får helt enkelt försöka göra mitt bästa, hålla god min, tror inte att det blir bättre av att man skäller tillbaka, men samtidigt är jag inte en slav, jag är inte där för att hon ska styra och ställa med mig, jag är där för att hjälpa henne för att hennes behov ska bli till godosedda. Men men som sagt jag har bestämt mig för att det inte kommer bli något problem oavsätt.
Så ja det kommer som sagt bli en intressant sommar.


Nu till de lite roligare nyheterna =)
Min forntida bästis hörde av sig här om dagen och önskade en träff efter som att det var typ 3 år sedan vi träffades privat, så jag ska träffa henne på måndag. Ska bli otroligt roligt att snacka gamla minnen =)
Inte förens nu som man har insett hur mycket man saknar henne, Har inte riktigt haft tid att sakna människor, och det är synd för det är ju trotts allt dom som finns där för en oavsätt vad. Och det skär i hjärtat att jag inte har haft ork eller lust att engagera mig i mina kompisar.. Ja så är det nog, jag känner ingen lust eller ork eller tid att hänga med vännerna som faktiskt betyder jätte mycket för mig. Hoppas att det kanske ändras någon gång. Jag vill inte mista vännerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!