Påskpyssel





Jag har påskpysslat lite igår. Blev inspirerad av en person som hade gjort sådanahär fina ägg.

Man blåser ur ägget ur skalet. sedan sköljer man ur dem så det inte är massa gegg kvar.

Jag tog sedan servetter. enbart det ytterste skiktet och 1/4-del av servetten och täckte över ägget och sedan blötte jag försiktigt ägget och sedan låter man det torka.

Sedan är det bara att lägga ut dom där det passar. om man vill ge bort så kan man lägga små söta lappar med någon gullig text i ägget om man gör ena hålet lite större innan man blöter servetten.

Jag kunde bara göra 4 stycken igår. Så idag ska jag göra pannkaka så jag får pyssla lite mer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!