sockerkick

Hemska måndagar. Fast dom brukar ju gå rätt så fort. Men denna måndag känns lååång. Inga lektioner idag, så jag blir hemma och pluggar och dessutom ringer massa tråkiga samtal. Dels till ica-banken och sen blir det sommarjobbet *2 (bemanning, och till själva arbetsplatsen) sen blir det transportstyrelsen.

Transportstyrelsen ja, hmmm var så otroligt motiverad igår, men idag känner jag inte att jag är lika motiverad. Men tänkte iaf kolla med om om jag har ett körtillstånd kvar. om jag har det ska jag iaf ner till körskolan och kolla hur många körlektioner jag har kvar och hur länge risk 1 ligger kvar innan man måste göra den igen.

Sen ska jag ner och boka in måååånga körlektioner. kommr ju heltklart få börja om från början. Känns lite sådär faktiskt =( men men. Känns bra iaf. Hoppas det ger med sig. Vill jätte gärna ha körkort, men jag känner samtidigt att jag faktiskt inte behöver någon, jag har ju klarat mig bra hittils med cykel och benen. Och sen ska jag helt plötsligt inte använda de lika mycket längre :S

Men men det blir nog bra tillslut hoppas jag. Men mest av allt skulle jag vilja slänga in jonny på intensivkurs, för han kan ju faktiskt köra och är dessutom jätte duktig. Han skulle ju klara det på väldigt kort tid. Men men jag ska fokusera på körkort innan och under sommaren, så nu vet ni vad jag kommer syssla med. Plugga
, plugga, jobba och köra. Ja dethär blir nog bra =)






Det 3 bästa som händer denna dagen är att
1: Min Jenny kommer hit och hänger med mig nu när man är deprimerad över att hårfärgen igår inte funkade speciellt bra. Varken för mig eller Jenny =/ jag ser utsom en jag vet inte vad i håret. Men ska iaf försöka fixa till det idag. Hoppas det blir något bättre iaf.

2:Jag får faktiskt ut något av att ringa alla samtal trotts punkt 1 på de tre sämsta grejerna som händer idag.

3: jag blir klar med ännu ett arbete i skolan innan "påsklovet"

Det sämsta är
1: alla telefon samtal som ska göras. Jag gillar inte att sitta och prata i telefonen. Känns så otroligt tråkigt och meningslöst, såååå otroligt oinspirerande så det finns inte!

2: Så tråkigt att sitta och plugga när det är fint väder ute.

3: Att ha tvättstugan idag känns också väldigt oinspirerande när man faktiskt har en tvättmaskin inne i lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!