Till dig min skatt

Till min underbara systerdotter Angelica


Angelicas text

En text till Angelica.
En söt tjej på 1 år
Mörka, bruna ögon med ljusbrunt hår.
Hennes kramar gör mig tårögd.
Hennes underbara skratt gör mig lycklig.
Och när hon är ledsen så skär det i hjärtat.
När hon är arg så vill jag göra henne lycklig igen.

Hon är bäst och förtjänar det alra bästa.
Och jag har lovat henne att alltid finnas där och ställa upp.
Som moster har jag ett ansvar ett ansvar att alltid alltid alltid finnas och räcka ut min hand och krama om henne. Angelica. Angelica, den bästa och finaste.
Den som gör mig lycklig när jag känner mig ledsen, och den personen som är min ögonsten.

Denna text är till dig min skatt. Jag är lycklig.
Glöm inte att du är den bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!