Träningen är igång igen! =)

Det har inte hänt så mycket de sanste dagarna mer än skola och sånt. Var till mamma i söndag. Jäklar i havet vad Angelica växer och blir tung. efter en halv dag med bärandes och busandes med henne så har man träningsvärk, hmm det kan ju iaf ha med att jag inte tränat på eeevigheter också. Men idag blev det ändring på det, körde mitt första pass idag å evigheter och nu inser jag verkligen hur mycket jag saknar det. Så nu varje måndag framöver ska jag försöka köra det passet, dansa mix så man kommer sakta tillbaka till sin kondition, som är borta med vinden.

Inte bra att man blir heeelt slut efter mördarbacken vid sjukhuset. Och då kan jag tillägga att jag går upp för den backen. och för kanske 1 år sedan kunde jag cykla upp. Not good!

Men som sagt en ändring i livet är ju aldrig fel =)

Och nu kan jag också tillägga att jag är trött på att aldrig ha gott om pengar, Idag fick jag skramla ihop från sparburken och leta runt i alla väskor för att jag skulle gå och handla lite mat. samlade iho 80 sammanlagt med de ynka få kronorna jag hade på kortet. Och sen gick jag runt och kollade i affären om vad som behövdes. och med tanke på att jag är dålig på huvudräkning så fick jag gå och plussa ihop alla varor jag hade tänkt och handla med mobilen. Haha ja så är det när man studerar och inte jobbar samtidigt. Men hoppas dock på att det blir ändring på det nu till sommaren...
Ja sommaren, suck, vet inte om jag kommer orka med både röklukt och en brukare som skäller vid minsta fel

Nej, jag hoppas på att hon tog till sig det jag sa igår till henne. dock inget man kan räkna med...
Inte så lätt att förhålla sig till en sån person, att försöka vara glad och trevlig när hon inte är det.

Så om någon har tipps på hur man kan göra så är jag tacksam =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!