unket

Hmmm funderar efter två dagars inskolning om jag kommer palla de hårda orden från brukaren. Jag vet inte helt enkelt. fick skäll idag för att jag tog en gaffel istället för en sked?!
iof så får man ju faktiskt säga till henne att sådär får du inte hålla på. Hon får faktiskt berätta för mig vad som är fel istället för att skälla och gorma. Tydligen kan det bli väldigt skrikit mellan varven.

Ja jag ska jobba första egna passet den 22:a april. Jag börjar alltid tvivla på mig själv när jag börjar på något nytt ställe. Uppfyller jag personens behov? gör jag rätt. och tänk om jag gör fel så jag får världens utskällning. Ja man är en tvivlare trots att jag vet när jag väl kommer igång och blir varm i kläderna så kommer det gå hur bra som hellst. Men jag antar att man har så dåligt självförtroende att man tror att man inte klarar något. men sen visar det sig i slutändan att det inte var så hemskt som jag först trodde.

Det som är jobbigast är att hon röker inne och det är en sån kvav luft att man blir röd i ögonen och dessutom får svårt att andas. Men man får väll ta och ta en nypa luft mellan varven.

Japp så är det. Men brukaren är verkligen gullig och jag kommer nog trivas där trotts allt.
Men nu ska jag ta och duscha av mig den unkna röklukten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!