Sliten

godmorgon, här sitter jag och väntar på gofrukost ;). Tänkte sammanfatta helgen. eller långhelgen rättare sagt. och nogfan är den lång alltid efter som att jag har påsklov från skolan. Men så mycket ledigt blir det inte. Var faktiskt och hälsa på där jag ska jobba i sommar i förra veckan. Och vi bokade in inskolning då också. Så idag nervös som jag är ska jag dit på inskolning. Även imorgon Mycket kul ska det bli.

Och helgen bestod av besök, besök, hälsa på folk . Så ingen lugn stund har det blivit i helgen. Men har haft så sjukt kul.
I fredags så kom min syster hit och en kompis. vi käkade godmat och drack sprit. var ju såklart inte meningen att det skulle bli så mycket som det faktiskt blev. Tror nog att våra grannar blev lite halvt irriterande, vi hade på ganska hög musik och sen sjöng vi singstar också. och det lät såklart förjävligt!

Så på lördagen låg alla bakis här hemma och kollade på film. Men det är härligt, man behöver det ibland.
I sönndags så åkte vi ut till enstaberga och hängde där hela dagen. Gick på lååång promenad verkligen. ca 6 KM och det fick min rygg ta stryk av när jag kom hem. Men var skönt att få gå en promenad, blir inte så ofta i och med ryggen.

Igår var vi till min syster och åt suupergod mat verkligen. Hon lyckades riktigt bra med gratängen som hon bjöd på =)


Angelica fick påskägg. Hihi så söt unge xD ostbågar är gott. verkligen möljde i sig bågarna. och var inte det minsta intresserad av leksaken hon fick i. Men hon blev nöjd iaf ^^









Lite suddig bild från i fredags, men kul ändå =)







Spelar spel. bluff! ganska så roligt spel =)


Nej nu ska jag ta och dröma mig in i böckernas värld när jag ska plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!