Angelica i rörelse

 
 
 
 
Jag vet att det var ett tag sedan jag skrev =) men har varit så otroligt mycket de senaste veckorna. jobb, strul och jobb. Hade det toppen i götet. Jobbet går jätte bra nu också, nu har jag inte ångest längre över att åka iväg på morgonen/kvällen =) Men dock har ryggen fått för sig att strejka. så jag är "sjukskriven" idag och imorgon natten till idag så somnade jag ca 23.00, vaknade 02.00 och nu har jag vart vaken tills nu, *suck*. sen får vi se om jag orkar jobba resten av sommaren. Usch alltid är det något.
 
Igår hjälpte jag syrran och mamma med att sälja lite av angelicas gamla kläder. blev inte sålt så mycket tyvärr. men en bra dag med grillning och umgås med familjen är aldrig fel. ovan ser ni bilder från går dagen då angelica är i rörelse. Älskar att fota henne. fullt av lycka och energi =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!