ny telefon :-)

Sitter på jobbet och väntar på att karln ska vakna. sista passet hos honom idag och imorgon är sista på hela sommaren. ska bli skööönt!
 
jjag inviger nya telefonen. och den fungerar super! har inte upptäckt något konstigt ännu med den och det är jätte kul. köpte mig en galaxy s3. stod mellan den och en iphone. men jag vägra köpa en iphone då den verkar vara så överskattad. några tycker den är dålig, andra bra. medans galaxyn har jag inte hört någon vara missnöjd med. så det är toppen! 
idag när jag slutar ska vi upp till mamma och hälsa på syster och angelica är där så det blir en massa massa bus! plus att syster får lite avlastning också då hon haft några jobbiga dagar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!