På promenad genom stan! =)

Seg är jag på att skriva här. Men tänkte uppdatera lite vad som händer. Har 1 hemlighet som jag inte kan berätta just nu. vill vänta med att berätta tills det är lite lite längre fram. enbart några få som vet och det vill jag att det ska förbli ;) Ni vet ju hur roligt det är med hemligheter, så det är bäst att ni kikar in lite då och då för att ni ska få reda på vad det är =) hihi!
 
Jobbet gå framåt lika så skolan, Så långtråkigt nu bara. Jobbar dock bara 1,5 vecka till innan mina tider är slut. Tycker ändå trotts den otroligt hemskaste hemska starten att det har gått bra. har inte haft ångest och veckorna har gått bra, jag har inte heller kännt mig gråtfärdig som jag kunde göra den allra första veckan där. Så jag är NÖJD! Brukaren är till och med rolig, vi har skrattat och skämtat en hel del =) så det är bara positivt. Och den andra brukaren då? Jo han är underbar han med. Idag bjöd dom mig på en kanelbulle =) mmm mumma!
 
Sista veckan är detta också för jonny att jobba. Denna sommaren har varit långtråkig och seg. Så ska bli skönt med höst, börjar redan få höstkännslor trotts att det bara är början av augusti. Men det gör mig ingenting. Jag gillar hösten jätte mycket, kanske mer än sommaren. Inte lika varmt och jäkligt, även fast jag gillar värme mer än kyla men när det blir så varmt att man avlider då är det inte roligt alls.
 
Tänkte visa lite bilder från underbara götet! =)
 
 
 
 

Japp detta var mina vackra bilder från götet =) Lite blandade bilder helt enkelt =) Hade tänkt ladda upp lite andra bilder som jag tog i oxelösund för några helger sedan. Men det väntar jag med. man kan ju inte ladda upp alla bilder ;) =)

Nu blir det lite mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!