söndag

Och ja det är sista dagen för min kärlek på semestern, har varit härligt att ha han hemma när jag kommit hem från jobbet :-) nästa år hoppas jag på att få vara hemma hela hans semester. Har varit jobbigt och tråkigt att jobba när han är ledig.
Idag har jag och jonny varit till djuraffären. Köpte helfoder åt katten, så nu hoppas vi på att han inte spyr längre. Så han får nöja sig med enbart det. Så det blir nog ingen blötmat för honom längre. Jaja han blir nog bättre hoppad vi på. Annars blir det herr vetrinär för å ta reda på felet

Vi har plockat massa svamp de senaste dagarna. Så tråkigt o rensa bara :-/ men det är det värt i slutändan :-) jobbar sista veckan nu sen ledig 1 och sedan börjar skolan. Ska bli skönt med höst!
Ha det bra! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!