drömmar

Jag har ju som sagt börja att försöka kontrollera mina drömmar. det utan några större framgångar. Mer än att jag har börjat drömma jätte mycket. Och mycket kännslor kommer in i drömmen. Idag/natt så drömde jag en jätte hemsk dröm om en flicka som blev påkörd, men föräldrarna till barnet brydde sig inte och ville inte längre ha henne. Jag vaknade med andra ord med tårar i ögonen, och jonny tyckte inte jag hade gjort rätt med att rädda det lilla barnet. Ja det var en sån sjuk hemsk dröm =(

Det är roligt att skriva ner alla drömmar man drömmer. speciellt när man sedan kan kolla tillbka och eventuellt drömma sig tillbaka och återuppleva alla kännslor i vaket tillstånd =) Men det är svårt att skriva ner allt man upplevde i drömmen, och det är kanske detaljer som man kanske vill ha. Men men huvudsaken man får ner de viktigaste =) Så det kan jag faktiskt rekomendera att skriva ner alla drömmar ni drömmer. dels för att det är kul att kolla tillbaka på men även för att då lär man sig att komma ihåg vad man drömmer. vilket jag kan tycka är bra, för det är riktigt kul att analysera drömmarna och se vad det kan betyda. Mycket spännande om man tycker sådant är kul. =)

Jahopp denna helg har varit sisådär, lite kallt och blåsit och regnigt. Burr! i fredags gjorde vi inte så mycket, slappade lite. I lördags så drog vi till en kompis och hängde där några timmar med lite alkohol. Men sliten var han. De hade varit på rixfm festivalen. Fick iaf träffa bäste Jenny och det var skoj =)

Och igår då, då åkte vi till morfar för han fyllde i dagarna här, fick super god mat och hans berömda tårta =)Mumma!

Har inte hänt så mycket mer sedan sist. mer än att körkortet går super bra. lite dålig med körningen, men det går nog bra så småningom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!