Fina dahlian

Här sitter jag fast innomhus. kan inte göra så mycket. Eller jo det kan jag men skolan går först. så tråkigt när det är fint väder.
Min kärlek kommer hem snart, så då blir det inge mer plugg över helgen. Skönt med helg! =) idag är det också enbart 1 vecka kvar tills vi åker till Göteborg. Det däremot ska bli underbart!!
 
Ikväll ska vi på trippeldate ;) Med L, S, E och D ska inte få matkoma denna gången så man kanske orkar lite längre. vi har som de flesta vet en tendens att överdriva när vi äter. så alla bli soffliggandes framför tv:n :P
 
Roligt har vi trotts allt och det är huvudsaken
 
Översta bilden är på våran vackra dahlia =) Röd och vit. Tjusigt säger jag
 
Och den understa är coola Angelica som lånade min solglasögon. Igår var vi till badhuset och lekte i massor. Hon hade kul, jag hade kul och Syster hade kul. Så en lyckad dag med andra ord =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!