Göteborg

Jäklar vad trött man blir av medicinen! Tog den för typ 1,5 timme sedan. Tvärslocknade efter en kvart och sov till nu (halv 1) känns som om det inte är något annat jag gör. sover sover och sover. Men det är nu enbart för medicinen. Är näst intill frisk nu, bara lite snuva kvar och sen är det ju hostan som är jobbig. så det serutsom om det blir klass återträff på lördag för min del i helgen trotts allt. har ju hela dagen idag och imorgon på mig att bli helt återställd =)

Igår fick jag mitt chema för sommaren. kommer vara hos båda brukarna i sommar :O det hade jag verkligen ingen aning om! Men det blir kul =) Börjar jobba exakt samma vecka som jonny går på semester. tur iaf attjag bara jobbar onsdagen, lördagen och söndagen. så på fredagen när han slutar åker vi troligtvis iväg till göteborg i 4 nätter.

Vi kollar hotell om vi hittar något bra, vi har hittat några alternativ rätt nära centrum och liseberg. för det är ett måste att åka dit om vi ändå ska till götet. Ser framemot att ha 4 dagar där med honom. Det är så roligt att komma till en annan miljö med honom, då är det verkligen bara jag och han och inga andra. Äta god mat och dricka gott. Underbart säger jag! Men om ni har något bra alternativ på hotell där frukost ingår och ligger rätt nära staden så får ni mer än gärna slänga in en komentar. Får inte heller kosta mer än 1100 kr/natt. Ja lite krav måste man ju ha såklart =)

Ja det är väll det man hinner göra i sommar. Kanske en kryssning blir det nog också med familjen och ett gäng kompisar. Åh nu kan sommaren få sätta igång på riktigt. börjar lite smått att klättra på väggarna då jag inte börjar sommar jobbet förens den 11:e juli. Men dock skönt med lite mer ledighet innan allt sätts igång. börjar ju ena kursen nu till den 25:e, sen är det sommarjobb och direkt efter så startar andra kursen

Aja nej nu ska jag skölja av mig lite och sedan traska ner till affären för att inhandla grejer till köttfärsbiffarna jag ska göra idag. kommer ta ett tag då vi har köpt typ 2 kg köttfärs ;)
Haha men det är bra för det kan man ju frysa in och ta fram när det behövs. Storkok är jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!