llåt mig sova!

Är nog lite ovan att studera på distans. Första dagen idag och jag känner redan SUCK!! Varför krångla till det så mycket som de gör. Orkar inte skriva i detalj. Men detta kommer nog bli jobbigt. Eller så är det nog bara så att det känns som det för man aldrig jobbat på ett sådant sätt förr. Och ja man kan nog byta om man vill det. Men jag ska verkligen försöka göra det bästa av situationen.

Igår bokade vi äntligen tåg. Blir ett byte i södertälje! Jag menar! Kom igen? Sädertälje? Åt helt fel håll ju. Och när vi åker hem så kommer vi bokstavligen kunna vinka åt nyköping och sedan åka till södertälje för att byta tåg och tillslut sätta sig på tåget hem till nypan!
Jaja bara att ståut. Vi kommer få en bra tid där. Koppla av lite innan jag börjar jobba :-)

Helt sjukt! Måste berätta en grej! Idag när jag la mig i soffan och lyssnade på relax/meditations musik. Direkt när jsg lagt mig till rätta så somnade jag direkt! Eller det var mer att jag var vaken i ett sovande tillstånd. Iaf direkt när jag lagt mig ich hamnat i trans så hör jag klart och tydligt någon som skrapar mot soffan. Ungefär som att någon skulle dra med naglarna mot soffan. Jag hör mig själv säga "Jonny sluta" varpå han säger att det inte var han. Kan tillägga att han inte var hemma. Och katten vet jag låg och sov i sovrummet.

Jaja nu blir det sängen och sova. Imorgon är en lång dag. Hoppas bara på att det inte blir en jobbig natt med värkar. Fy snälka gud om han nu finns? Jag vägrar ha ont i natt. Jag är så trött på att det alltid är något som är problem med mig. Så snälla låt mig sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!