mmidsommar!

Midsommar igår! Och jag älskar att vara med min lilla extra släkt! De är inte kloka någonstans rent ut sagt. Om man gör något bus så får man igen 10 gånger. Jag tycker det inte är okej! Och vattenballonger är här med min värsta fiende. Inga extra kläder jag hade med mig är torrt så jag får gå i halv fula kläder! Haha nej men det är kul att man kan skoja. Blev hur som lite lekar. 2 omgångar ena förlora jag stort. Medans andra vann jag. Eller delad första plats med svärfar :-) blev lite sill såklart hör och häpna att jag åt massa sill!! Blir godare och godare för varje år :-) nu blir det frukost hos svärföräldrarna. Hoppas ni hade en bra gårdag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!