Ont!

Ååååh vad jag längtar tillbaka till tunisien. eller iaf till varmare bräddgrader. Men det kommer nog inte bli någon resa på ett bra tag.

Hade Ju angelica natten till igår här. och hon blev ledsen så skulle jag försöka ge henne lite välling, men det vägrade hon. Men iaf varför är handtagen till dörar i bröst höjd?
Ni tror inte jag gick in i dörrhandtaget med ena bröstet först? fy satan vad det gjorde ont. och nu är den nästan helt blå och dan. Det är inte skönt alls!
Sitter och pluggar körkort. tror minsann det får räcka snart. Skulle behöva gå ut en sväng känner jag. sträcka på ryggen lite =)

Trevlig midsommar på er alla! hoppas ni får det bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!