sjukling

Morgon morgon. idag mår jag betydligt bättre. så kanske blir lite pannbiffar idag. känner nog att jag orkar med det. Dock så blir man trött av host medicinen jag fick utskrivet igår. var tvungen att ta en tur dit igår, för jag hade så sjukt svårt att andas igår natt. Men det var inget farligt enligt vårdpersonalen. Men jag gillar  inte Åsidans sjukpersonal, dom är så okunniga och oproffsiga, de ser mest besvärade ut att man kommer dit och vill ha deras hjälp. Dåligt.

De senaste 3 dagarna har jag bara sovit. Har varit så sjukt trött. Har köpt mig brustabletter c-vitamin så man kanske blir frisk fortare. får se om jag blir lika trött idag av hostmedicinen. om jag inte blir trött så blir det som sagt att göra köttfärsbiffar. Inte tokigt alls.
Så tråkigt att vara sjuk nu när det är så fint väder =( hade varit kul att hälsa på syrran också denna vecka, och kolla in angelicas nya rum. saknar min lilla älskling =(

Nej nu blir det en sväng i soffan och vila litetill någon film. Ha det bra alla





SKÅL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!