Student firande







En riktig duktig tjej som tog studenten i fredags. Fick ett stipendium för bästa handelselev och så otroligt fina betyg! bara 8 g resten VG och MVG. Så roligt!

Jag hade det jätte trevligt på hennes student. Men tyvärr på lördagen råkade jag utr för ont i halsen. Igår kunde jag knappt prata, och ena halsmandels var en enda stor böld typ. Och idag när jag kollade så hade jag massa vita prickar i halsen. Fy vad det inte är kul med halsfluss. Har inte tid att vara sjuk nu. har ju körskola imorgon. Vet inte om jag ska gå på den imorgon. behöver verkligen köra lite. Har ju blivit betydligtr bättre från igår, så imorgon kanske jag mår mycket bättre. Jag kurerar mig med lite te, honung och strepsil. plus massa sömn.
Igår sov jag verkligen hela dagen. och jag la mig igår kl 8 på kvällen och sov till halv 10, nu börjar jag känna mig trött igen, så blir nog en tupplur till någon film antar jag efter en piggelin. tur det finns bra grejer som bedövar lite i halsen.

Tankarna går till min kära mamma idag som har dragit ut tänder idag, och fick blodtrycksfall under loppet.
Inte lätt för våran familj just nu, men vi kryar på oss hoppas jag.

Jag vill verkligen bli frisk, för på lördag är det dax för en klassåterträff som jag har sett framemot väldigt mycket. så det är bara att vänta ut skiten! blir nog att avboka körskolan imorgon trottsallt... Tråkigt =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!