Student

detta var riktigt längesedan, tack Jenny för att du lyssnade på den gruppen som jag inte lyssnat på eevigheter. Linkin Park! det var så längesedan att jag glömt hur bra det faktiskt är. Deras mystiska början på låtarna som sedan går över till en power som heter duga. Rysningar i hela kroppen med andra ord. Hatar dock deras nyaste skiva, låter inte alls som dom och den skivan är så dålig. Kanske därför man inte lyssnat på dom så mycket för man blev besviken efter flera månaders väntan. Synd.

Igår var vi till enstaberga och hade det mycket trevligt, jag bakade bröd åt ninni medans hon fixade massa annat inför fredagens student. Kan ju redan nu också säga Grattis bästaste Lina på studenten. Många år med skola är äntligen slut imorgon för din del, och gud vad jag avundas dig att du har hela dagen kvar imorgon, hade gjort allt för att ta studenten igen, åter uppleva den härliga kännslan av att skolan faktiskt är slut, men ändå den rädsla man skaffar sig när skolan är slut, vad händer nu?
Ja kul är det =)

Fixade det sista igår till linas studentgåvor, och det blev BRA! roligt att se hennes reaktion imorgon Haha

På kvällen bar det av till hamnen och kolla på vackra bilar. EEn toppen dag med andra ord!
Nu ska jag fixa mig iordning för en dag på stan, luncha med bästa Jenny. Och ikväll blir det teori lektion. Skoj skoj skoj =)
Har inga bilder att bjuda på, men det kommer kanske på måndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!