alla goda ting är 3

Där satt den! Denna vecka blir bara bättre och bättre. Man brukar ju säga att alla goda ting är 3. Så nu har jag fått reda på hur mycket i skatteåterbärning jag får detta år, och det var inget dåligt resultat.
Jag har fått ett jobb jag verkligen vill ha i sommar. Så nu väntar jag på den 3:e grejen som ska ske. Fast det kanske inte är alls så att det är 3 men man kan ju hoppas=) Men den tredje grejen får  nog svårt att slå de andra 2.

Vet inte vad jag är mest glad över, men det spelar ingen roll. Jag är nöjd med mitt liv just nu kan jag lova ^^
Får nog kanske ta och fira med att boka en trip någonstans ^^ Fast såklart så har inte jag dom pengarna nu, men det vore häftigt att ge min jonny det i födelsedags present. Ja resedrömarna fortsätter.

tänk om man kunde ha varit så lyckligt lottad att få åka iväg imorgon.  Men tids nog så får jag komma iväg till min ö i söderhavet. Jag vet att det börjar bli tjatigt, men har man varit i något tropiskt land förut så är det svårt att inte vilja åka iväg igen. så på ett sätt så avundas jag de personer som aldrig varit utomlands, för de vet inte hur underbart det är när man väl är där.

Jag verkligen Älskar den varma fuktiga väggen som trycks mot kroppen när man går ut på morgonen på balkongen. Ingen kylig känsla alls. Nej helt klart en underbar känsla.


Svårt att fatta att det verkligen finns sådanahär underbara ställen. Verkligen ett paradis för oss levande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!