Försvinn

Glömde ju berätta igår att i söndags var vi i hamnen med Syrran, Angelica och Niklas, grillade, lekte i lekparken och mata ankorna och gässen. Gud de är ju verkligen gigantiska gässen, man uppfattar dom inte så stora när de är på avstånd, men jag skojar inte när jag säger att de är större än Angelica. Ja lite små läskiga är dom allt :P

Idag mina vänner mår jag betydligt bättre och jag orkar faktiskt plugga! Så det är ju riktigt positivt. Jag blir dessutom så förvånad när man tror att man har så mycket att göra men sen när man har kollat och fått en översikt över allt som behövs göras så visar det sig att det enbart är ca 1,5 uppgift kvar. Ja då blir man glad och känner att det inte är någon panik med att bli klar. Så nu kan man faktiskt lyssna på musik medans man pluggar kolla lite inredning på internet och plugga mellan varven =)

Lämnade även in en uppgift i fredags och jag blir så nöjd med mitt resultat på alla uppgifter jag lämnar in. Får ju nästan enbart MVG och VG och ibland en enstaka G. Men vg och mvg förekommer oftare och hur underbart är inte det? Är så roligt när man presterar så bra att man verkligen känner att såhär bra i skolan har jag aldrig varit.

Kan vara för att jag tycker att det är så otroligt intressant och att jag slipper matte, svenska och alla "basämnen"
Känner faktiskt att jag har valt så otroligt rätt.
_________________________________________________________________________________________________


Måste ju berätta om Kattsatan som står utanför vårat fönster vareviga natt, vill seriöst att det ska bli överkörd. Eller nej egentligen inte,. men om man som ägare mäsrker att "oj våran katt är könsmogen" för det märker man. Så kastrerar man väll förihelvete katten. Förstår varför de har katten utomhus. Men varför störa andra på gården genom att släppa lös den? Så till den som har den katten på gården som nyligen har blivit könsmogen: KASTRERA KATT FANSKAPET! Det är inte kul att vakna ca 5 gånger/natt för att katten sitter och jamar ut sin kåthet i jakt på en partner. Inte shysst mot katten heller att låta den gå runt och vara upphetsad hela tiden. Mmm skärpning!

Sen vill jag berätta om våran inkompetenta katt. Inte så underbart när man vaknar på morgonen efter en jobbig natt pågrund av katten som var utanför fönstret. Inte som om att man har varit sjuk skulle vara nog? Nej när man går upp på toa ungefär vid 06.00 imorse så upptäcker man att oj hinken som har varit min life save  de senaste dagarna var vält. Tur att jag inte hade fått upp något under natten. Så ovärt att man ska så tidigt torka upp vatten i hela sovrummet.

Ja okej nu överdrev jag, men att torka upp vatten så tidigt är inte det roligaste en tisdagsmorgon när man har varit lite halv dålig och man vill sova ut. För väll se hur mycket mögel det blir, för det var inte så mycket vatten på golvet och jag misstänker att det sjunkit in i golvet :S

Nu ska jag ta och plugga det sista så jag kan få börja på alla andra nya kursbrev =)
Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!