Cooköarna

Så bra, nu verkar allt fungera igen =) Idag har jag små pysslat lite med bankbyte och sånt, så imorgon är det bara att gå till banken direkt när man slutat skolan och anmäla bytet =) dessutom så måste jag också ta mig ner till gymet och anmäla bankbytet. Känns som om det blir bra sen när allt är klart. känns dock lite konstigt att ha en heelt ny bank när man haft samma i över 7 år.

Helgen var så lätt värd. Hade som sagt J här hela helgen, vi drack vin och drinkar och bevisade för jonny att vi faktiskt inte kan sjunga bra över huvudtaget ;) så fulltupp heeela helgen. Lagom när J hade dragit hem i söndags så fick vi nytt besök i någon timme. Så det var ingen dålig helg inte.
Idag har vi haft lite redovisningar i tvärgrupper i skolan. var sjukt nervös och hade en sån otrolig ångest igår. Fattar inte hur man kan ha sån rädsla inför att prata inför en grupp människor. Men när man väl sitter där och pratar till gruppen så går det jätte bra och jag har ingen ångest alls.

Kanske för att det inte var helklass man pratade inför. Ja jag vet inte, bra gick det iaf trotts darrande händer ;)
Nu blir det lite mer pluggande och jag ska helt klart kolla efter en bra resa till cooköarna, det vore rart. Det är en drömresa helt klart att få åka dit. Fick inspirationen igår faktiskt av philip och fredrik när vi kollade på grattis världen =) Inte är dom riktigt kloka och man får sig helt klart ett gott skratt när de vistas på tv:n ;)För detta ser ju inte alls inbjudande ut?
Helt klart så blir detta nästa destination med min karl =) Ser hela alltihopa framför mig. Jag och jonny sittandes just på denna plats med en varsin paraply drink, inga folk runt om, Bara jag och han som har en underbar semester =)

Sen har jag planerat in en liten tripp med Jenny också typ i januari eller något. Blir nog en sista minuten till canarieöarna. PLUS ATT jag dessutom måste ta mig till spanien och italien så jag kan få träffa mina vänner där borta också. Ja  Mycket resor blir det nog om man tar sig för alla dessa resor. Men mest av allt känns detta ställe mest lockande just nu, speciellt i typ oktober/november. ÅÅÅH GE MIG PENGAR! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!