En liten uppdatering

Man ska vara ihärdig när man vill ha tag på någon! eringde säkert 4-5 gånger igår och skickade ett sms. Lite pinsamt kanske att man är så på, men om man vill ha tag på någon så måste man vara ihärdig ;)

De ringde iallafall upp mig efter ett tag och jag ska dit imorgon på besök =) Och sen se om jag får inskolning där. inte tokigt alls. Så hoppas på att få lite mer jobb nu innan jag börjar sommarjobbet.

Ska strax iväg till gymmet. blir långsammarörelser och pilates. men innan ett pass i maskinerna. känns så skönt att min rygg inte längre hindrar mig från att köra på =)

Körskole teorin går väll rätt bra. tror jag lär mig mer än vad jag tror. Inte kul dethär när det kommer helt onödiga frågor. Men jag ska klara det. annars så blir körkortet aldrig av. Siste gången gillt nu känner jag. =)
Men dethär blir nog bra hoppas jag.

Kan ju berätta också att jag börjat skriva ner alla mina drömmar jag drömmer under nätterna. har blivit så mycket på sista tiden, så jag tänkte att det kan ju vra skoj =) för förhoppningsvis när jag blir lite bättre och med massa träning, kommer jag tillslut kunna komma in i lucida drömmar. vilket jag lyckats med några gånger. Ni vet när man kontrollerar drömmarna.
Sånt här är jag väldigt intresserad av och tror att våra kära bortgångna anhöriga kan kontakta oss via drömmar, då vi är som mest avslappnade och det inte finns några störomoment.

Blandannat har jag blivit kontaktad av mormor och jonnys farmor. Vet att om man inte tror på sådant så är det bara nonsens. Men jag tror på sånt och är sjukt intresserad. så ska bli kul o se om man kan bli så pass bra på lucida drömmar att man kan kontrollera allt =)

Den som följer får veta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!