Här kommer alla kännslorna på en o samma gång

Nervös till tusen om 1 timme är jag påväg ner till staden för min första körlektion på evigheter. Sjukt spännannde, men lite nervös är jag allt. Ska bli kul trotts att jag är nervös =)
Har läst enhel del i böckerna och jag kan faktiskt meddela att jag förstår betydligt mer när jag jag läser igenom än när jag försökt leta upp svaren i boken till frågorna på nätet.

Hoppas jag kommer kunna få ta mig intensivkurs när dessa lektioner är klara. Vore grymt om man kunde få körkort innan vintern =)

Är här med klar med psykologin. Omvårdnad är jag typ också klar med bara lite små korrektioner som behövs göras. Men nästa vecka är jag helt klar med alla kurser innan sommaren. Ska bli så skönt efter en tuff termin. Och nästa termin blir det toppen får läsa det jag vill, kommer få så bra betyg ;)

Det som är bra när man läser under sommaren är att jag kommer få csn bidraget också plus lönen =) skiiit bra!

Jag känner mig glad, pirrig och alla känslor samtidigt!

Nej nu ska jag trycka i mig lyx-frukost så man har mat i magen när man ska köra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!