Nynäs!

ÄNTLIGEN är terminen slut. eller ja egentligen på fredag. men vi har inga lektioner kvar. Var till nynäs på skolavslutning med klassen idag och lärarna. Känns så dumt att vi inte kommer ha tina nästa termin. Det är en lärare som har satt spår i mig kan jag säga. tror inte jag haft en bättre lärare faktiskt! Sådana personer är svåra att hitta måste jag säga.

Nynäs det är ju så fint där, och vi hade det otroligt tur med vädret också, trodde det skulle regna hela dagen, då det tydligen var storm i natt. Vilket jag inte hörde :P tur det, för jag avskyr när det åskar, helst kryper jag under täcket och petar lite på karln så han vaknar och kan trösta mig =)

På tal om han, undrar när han kommer hem, börjar bli lite små less på att vara själv nu. Vet att han skulle jobba över, men såhär länge? det börjar bli lite tråkigt.

Iallafall så grillade vi och hade det otroligt mysigt, fick rundvandring på slottet, och gud vad häftigt det var! Så coolt att se alla möbler vara så välbevarade.. tog oss en promen också, mycket härligt, dock jobbigt för ryggen kände jag då. men det var en vacker utsikt när man väl kom upp. där skulle jag inte haft något emot att bo kan jag lova. kanske får köpa oss ett hem där istäållet.

Gud vad jag vill flytta nu, skaffa körkort och framförallt skaffa oss en liten bebis. jag vet att våran tid kommer och man inte ska ha brottom, men jag känner mig klar och redo. jag måste inte "leva livet" innan. jag har levt underbara 22 år. Och känner mig "klar" med livet. Gör det inte lättare när man dessutom drömmer om att man är gravid och snart ska föda =) Jantar att man inte kan skynda på sånt här. måste ju bli klar med skolan innan och det känns så otroligt långt borta




Nynäs. utsikt från berget =)



Nu ska jag boka in mig på ett gympass. vet inte riktigt vad jag ska välja. får nog bli på kvällen tror jag, mer o välja på, fast det är skönt att dra ut på morgonen. kanske struntar i det och drar ut och joggar en sväng imorgon istället!!
Ha det gött alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!