Peppa mig! =)

Så otroligt mycket att göra under sommaran att jag börjar tro att jag tagit mig vatten över huvudet. Blir illa tvungen att studera under sommaren pågrund av att jag ska läsa på distans. iof så kommer det bara vara på 25% så det blir nog bra dethär. =) Sen ska jag ju jobba såklart också, plus att jag nu har bokat in mig på körlektioner :O fyfan jag tycker det är så otäckt påriktigt.

Jag tycker det är läskigt! var ni rädda innan ni lärde er att köra?
Ja det kanske är rätt normalt. Är så orolig över att jag ska göra fel, men det är väll så att man kanske känner sig dålig innan man kan. Alla har vi ju varit nybörjare och nu är det min tur. Ja å torsdag är det dax redan, ut och köra. hoppas på att det kommer gå bra =) Det är det som kommer ta upp hela sommaren också. bara en massa plugg och jobb. Men det är ju bara en sommar. så till hösten kommer jag förhoppningsvis vara klar medkörkortet =)

Så jag behöver all pepp ni kan ge mig. Så PEPPA MIG NU!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!