Tråkigt att vara själv

Här sitter jag och väntar på att min kärlek ska komma hem någon gång. Han är på möte med bowlingen och jag sitter här hemma och försöker komma underfund med en skoluppgift. Vet inte hur jag ska hinna bli klar. känns som om det är tusen grejer som ska göras. Men egentligen är det bara 2 inlämningsuppgifter resten är diskussioner. Men de är super stora grejer, så man har lite att ligga i.

Endast 1,5 vecka kvar. knappt det faktiskt =) Ska bli rart!




Igår träffade jag syster och Angelica
-denna bild är från Valborg =)
Saknar henne varje dag jag inte får träffa henne =(


Tvungen att visa Jonnys födelsedags tårta. Fin va? =)


Nej dax att starta igång maten. Blir kyckling idag, tänkte göra min i uncle bens sötsura. den är ju så god =)
Så får jonny curry sås till. Men vet inte, blev sugen på det också... =) Det tål att tänkas på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!