Nya skor

Godmorgon. Jag har precis klivit upp. Är så otroligt matt idag känner jag. men det kan ju ha o göra med att mensen alltid ska vara så jobbig =( det är inte kul när man känner smärtan i drömmen och sedan vakna av att man faktiskt har ont. det är mindre roligt faktiskt. Så idag blir det soffan hela dagen fram tills ikväll då jag ska på teori lektion på körskolan. Får se om det är något att ha =)

Helgen har varit lika underbar som alltid dock går det så fort att man inte hinner med. Men denna helg har det varit fullt upp =) I fredags så var jag och hälsade på ett ställe jag ska bli inskolad på, så inskolning imorgon. Ska bli kul, och han verkar toppen dessutom, dock är han diabetiker har aldrig jobbat mmot just diabetes tidigare, men det ska nog inte vara några problem, otäckt bara om personen skulle få socker koma eller liknande tillstånd.

Jaja hur som hellst så är det iaf inskolning och det ska bli riktigt roligt =)

Fredagen drog jag även ut på stan med syrran och choppade lite,





Blev dessa två par skor för ynka 98 kronor =) ett bra köp med andra ord. så student skorna är fixade till linas student. och idag ska jag ner och köpa en tröja jag ska ha. sedan är min uppsättning klar.

Vi har även beställt det vi ska hänga runt halsen på henne igår. men det kan jag inte berätta här vad det är, ifall hon skulle läsa =)
Fredagen fortsatte iaf med att jag tog mig hem efter staden och väl hemma så åkte en välförtjänt cider fram, satt på balkongen med jonny och firade att skolan var officiellt slut för denna termin.

Men om man ska gåvidare till lördagen så var jag och syster med angelica på familjedagen på påljungshage. åkte karusell, kolla på hästar, sjöng, dansade, kolla på hundar, fiskar, kaniner, fåglar, och utklädda gröna gubbar.
Och OOJ vad angelica njöt av dagen, hon hade det roligt. men även jag och syster hade det skoj. =)
Efter dagen där så gick vi till min "pappa" och hälsade på för han fyllde, så vi käka godmat och busade runt där. Inte en tokig lördag med andra ord.

Och igår söndag så blev det en cykeltur till enstaberga, snodde lite sol av svärföräldrarna, blev bortskämda med god mat, vad sägs om porterstek? mumma.
Porterstek är lite lurigt att få till. jag brukar sällan få till det, antingen blir köttet torrt eller så blir det så segt att det finns inte. men gott är det iaf =) Ja så såg min helg ut och veckan blir minst lika mycket att göra. Ska starta denna vecka med att plugga körkort =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tycker också den kan komma ut så vi slipper all oro.. Men den verkar ju må ott där inne :) och det är underbart skönt att veta!!!! Inge kul att gå runt och veta att allt inte är helt okej bara. hm.

kram

2012-05-28 @ 17:53:43
URL: http://tildizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!