uttråkad!

Hej sommarlov. ca 6 veckor. Pluggar körkort för fullt. går så sjukt dåligt på fas F :/ Varför ska man ha koll på regler vad som gäller för tung lastbil? :S Helt onödigt efter som att man inte direkt kommer få köra lastbil. Riktigt dåligt.

Första dagen ledig och jag är redan uttråkad! Bra där.
ringde till ett ställe för inskolning, har försökt säkert 4 gånger idag och skickat ett sms, men varför har dom en telefon när dom inte svarar? :/ Skulle verkligen behöva komma dit på inskolning så jag får inkomst nästa månad.

Positivt är att jag iallafall får chemat inför i sommar denna vecka. så då kan man börja planera lite inför sommarens semester. för någonstans ska man väll ta sig iväg =)
Även om det bara är för 2 dagar. lycvkades ju ta oss iväg förra sommaren till stockholm. Så denna sommar blir det väll någon annan stanns.

vet inte vad jag ska hitta på idag. vill ut i det vackra vädret, men inte kul efter som att alla jobbar har absolut inget att göra. så får nog bli en promenad, och små plock här hemma. och ännu mer körkortsplugg!

Ha det bra alla i värmen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!